KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft.

I.   Szervezeti, személyzeti adatok

I.1. Azonosító adatok, kapcsolat

Hivatalos név:ERFO Rehabilitációs Foglalkoztató Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:1076 Budapest, Dózsa György út 48.
Postacím:1145 Budapest, Laky Adolf u. 41-49.
Központi elektronikus levélcím:erfo@erfo.hu
Honlap:https://erfo.kezmu.hu/
Telefonszám:+36 1 422 2430

I.2. Szervezeti felépítés

Szervezeti ábra

I.3. Vezetők adatai, kapcsolat

NévMunkaköre-mail
Koszorús László Gáspárügyvezetőerfo@erfo.hu
Czirkus László Mátyástörzskari igazgatóerfo@erfo.hu
dr. Vass Annamáriajogi, személyügyi és rehabilitációért felelős igazgatóerfo@erfo.hu
Madarász Dezsőközbeszerzési és beszerzési igazgatóerfo@erfo.hu
Lesti Zoltángazdasági igazgatóerfo@erfo.hu
Sztruhár Gyulatermelési igazgatóerfo@erfo.hu
Szücs Mihályberuházásokért felelős műszaki, energetikai és vagyongazdálkodási igazgatóerfo@erfo.hu

I.4. Felügyelőbizottság tagjai, kapcsolat

NévMunkaköre-mail
Hegedűs SzabolcsFelügyelőbizottság elnökeerfo@erfo.hu
Bernáth IldikóFelügyelőbizottság tagjaerfo@erfo.hu
Maradi PéterFelügyelőbizottság tagjaerfo@erfo.hu

I.5. Ügyfélkapcsolati vezető, ügyfélfogadási rend

Az ERFO Közhasznú Nonprofit Kft. nem rendelkezik ügyfélszolgálattal, illetve ügyfélfogadási renddel.

I.6. Testületi adatok

Nem releváns.

I.7. Alárendelt közfeladatot ellátó szervezetek

Nem releváns.

I.8. Tulajdonolt gazdasági szervezetek

Nincs.

I.9. Alapított alapítvány

NévERFO Alapítvány
Székhely2132 Göd, Ady Endre utca 9.
Adószám18038464-1-13
Alapító okiratElérhető itt
A Kuratórium tagja, elnökeSzigeti Andrea
Kuratórium tagjaHuszár Krisztina
Kuratórium tagjaPék Anita
Telefonszám+36703135861
E-mail cím:alapitvany@erfo.hu

I.10. Alapított költségvetési szervek

Nem releváns.

I.11. Lapok, kiadványok

Nem releváns.

I.12. Felettes szerv, felügyeleti szerv

1.

Tulajdonosi joggyakorló szerv neve: Belügyminisztérium

Miniszter neve:                 Dr. Pintér Sándor

Elektronikus levélcím:       ugyfelszolgalat@bm.gov.hu

Székhely:                           1014 Budapest, Szentháromság tér 6.

Postai cím:                         1903 Budapest, Pf.: 314.

Telefonszám / telefax:      +36-1-441-1000

Honlap cím:                        https://kormany.hu/belugyminiszterium

2.

Hivatalos név:                   Budapest Főváros Kormányhivatala

Főispán neve: dr. Sára Botond Attila

Elektronikus levélcím:       hivatal@bfkh.gov.hu

Székhely:                           1138 Budapest, Váci út 172-176.

Postai cím:                         1364 Bp., Pf.: 234.

Telefonszám / telefax:      +36-1-328-5862

Honlap cím:                       https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest

3.

Hivatalos név:                   Állami Számvevőszék

Elnök neve:                        Dr. Windisch László

Elektronikus levélcím:       szamvevoszek@asz.hu

Székhely:                           1052 Budapest, Apáczai Csere János u. 10.

Postai cím:                         1364 Budapest 4. Pf. 54.

Telefonszám / telefax:      +36-1-484-9100

Honlap cím:                       https://www.asz.hu/

4.

Hivatalos név:                   Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Vezető neve:                     dr. Szűcs Zoltán kollégiumvezető-helyettes

Telefonszám / telefax:      +36 1 354 4800

Székhely:                           1051 Budapest, Nádor u. 28.

Postai cím:                         1363 Budapest, Pf. 17.

Elektronikus levélcím:       ­ft.cegbirosag@birosag.hu

Honlap cím:  https://birosag.hu/fovarosi-torvenyszek/birosagok/fovarosi-torvenyszek-cegbirosaga

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

II.1. Jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, szabályzatok

Jogszabályok:

  1. Az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény.
  2. A nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény.
  3. Az egyes állami tulajdonban álló gazdasági társaságok felett az államot megillető tulajdonosi jogok és kötelezettségek összességét gyakorló személyek kijelöléséről szóló  1/2022. (V. 26.) GFM rendelet.
  4. A köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. törvény.
  5. A köztulajdonban álló gazdasági társaságok belső kontrollrendszeréről szóló 339/2019. (XII.23.) Kormányrendelet
  6. A Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény)
  7. A cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. törvény.
  8. Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény.
  9. A megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól és egyes törvények módosításairól szóló 2011. évi CXCI. törvény.
  10. A megváltozott munkaképességű személyek ellátásaival kapcsolatos eljárási szabályokról szóló 327/2011. (XII.29.) Kormányrendelet.
  11. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény.
  12. A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény.
  13. A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény.
  14. A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény.
  15. A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény.

Szabályzatok:

Alapító okirat

– Szervezeti és működési szabályzat;

 Adatkezelési szabályzat;

Archív (1 év)

Alapító okiratok: 2023. november; 2024.augusztus; 2024.október 8.; 2024.október 15.; 2024.november 11.

Szervezeti és működési szabályzat (2024.05.09-ig)

– Adatkezelési szabályzat;(2023.09.15.); Adatkezelési szabályzat (2024.08.01.);

II.2. Országos illetékességű szervek, valamint kormányhivatalok esetében a közfeladatot ellátó szerv tevékenységéről szóló tájékoztató

Nem releváns.

II.3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai.

Nem releváns.

II.4. Hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, eljárási illetékek meghatározása, alapvető eljárási szabályok, ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje, valamint az ügyek intézését segítő útmutatók, tájékoztatók

Nem releváns.

II.5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények.

Nem releváns.

II.6. Adatbázisok, nyilvántartások leíró adatai, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartások azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei

II.1. pontban hivatkozott Adatkezelési szabályzatban található.

II.7. Nyilvános kiadványok

Nem releváns.

II.8. A testületi szerv döntési rendje

Nem releváns.

II.9. A közfeladatot ellátó szerv által közzéteendő jogszabálytervezetek, kapcsolódó dokumentumok

Nem releváns.

II.10. Hirdetmények, közlemények

Nem releváns.

II.11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok adatai

Nem releváns.

II.12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai

A megállapítások aktuális állapota az alábbi elérhetőségeken megtekinthető:

II.13. A közérdekű adatok megismerésének rendje

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a közérdekű, vagy közérdekből nyilvános adatot bárki igényelheti szóban, írásban vagy elektronikus formában egyaránt.

Közérdekű adatok megismerésére irányuló igények bejelentése:

ERFO Közhasznú Nonprofit Kft.

Postacím: 1145 Budapest, Laky Adolf u. 41-49.

erfo@erfo.hu

Az igénylés módja: formanyomtatvány

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjét az alábbi szabályzat rögzíti:

– Közérdekű adatok közzétételének és megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjére vonatkozó szabályzat.

II.14. Statisztikai adatgyűjtések

Nem releváns.

II.15. Statisztikai adatszolgáltatás

Foglalkoztatottak átlagos statisztikai létszáma és személyi juttatásának összesített összege:

Aktuális adatok

Archív adatok

NAIH adatszolgáltatás:

2024: A beérkezett összes közérdekű és közérdekből nyilvános adat megismerésére irányuló adatigénylések száma: 0.

2023: A beérkezett összes közérdekű és közérdekből nyilvános adat megismerésére irányuló adatigénylések száma: 2., Teljesített: 1.

II.16. Közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések

Nem releváns.

II.17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek

Nem releváns.

II.18. Különös és egyedi közzétételi lista

2009. évi CXII. törvény 2. § szerinti adatszolgáltatás:

Vezető tisztségviselő, felügyelőbizottsági tagok, vezető állású munkavállalók, valamint az önállóan cégjegyzésre vagy a bankszámla feletti rendelkezésre jogosult munkavállalók közérdekű adatai (2024.12.13. napjától kezdődően érvényes állapot)

II.19. Újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája

Nem releváns.

II.20. Kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek

Nem releváns.

II.21. Kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke

Nem releváns.

II.22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás

Nem releváns.

II.23. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások adatainak megjelölése

Nem releváns.

II.24. A kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege

Nem releváns.

II.25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti kötelező erővel bíró dokumentum, amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére

Nem releváns.

III. Gazdálkodási adatok

III.1. Éves költségvetés, beszámoló.

A számvitelről szóló 2000. évi C. törvényben foglalt határidőben, az e-beszamolo.im.gov.hu oldalon teszi közzé.

III.2. Létszám és személyi juttatások

 1. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok                                           II.15. alatt található
2. A vezetők, a felügyelőbizottsági tagok és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítésének összesített összegeAktuális adatok
Archív adatok
 3. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítveJogszabályi előíráson alapuló juttatások: Utazási költségtérítés a 39/2010. (II. 26.) Kormányrendelet szerint.
Éleslátást biztosító szemüveg költségtérítése az 50/1999. (XI. 3.) Eüm. rendelet szerint.

III.3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeire vonatkozó adatok

Nem releváns.

III.4. Az államháztartás vagyonával történő gazdálkodás

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2024.

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november;

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2023.

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2022.

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2021:

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2020:

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december

III.5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye).

Nem releváns.

III.6. A nem alapfeladatok ellátására adott támogatások

Az ERFO Közhasznú Nonprofit Kft.-nél nem került sor nem alapfeladatok ellátására fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetésre 2023-ban.

III.7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések

A fejlesztések leírása elérhető: itt.

III.8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)

A ERFO Közhasznú Nonprofit Kft. nem minősül a Kbt. 5. § (1) bekezdése szerinti ajánlatkérőnek, ezért a Kbt. 42. §-a alapján közbeszerzési terv készítésére nem köteles, azonban az átláthatóság biztosítása érdekében készít közbeszerzési tervet.

Közbeszerzési terv: 2023.

­