Feladatok
- Új ügyfelek és üzleti lehetőségek, együttműködések felkutatását, piacelemzéseket, kutatásokat végez;
- Folyamatosan kapcsolatot tart a meglévő és potenciális ügyfelekkel, ügyféltalálkozókat szervez;
- Az ügyféligényeket folyamatosan felméri, az elégedettségnövelés érdekében fejlesztési lehetőségeket dolgoz ki;
- Az ügyfelek magas minőségű kiszolgálásáról gondoskodik, megoldást keres az egyedi igényekre, panaszaik kezelését végzi;
- Szerződéseket, árajánlatokat, döntés előkészítéshez kapcsolódó riportokat, költségvetési terveket készít elő;
- Megrendeléseket fogad és rögzít a vállalatirányítási rendszerben, aktívan egyeztet a társosztályokkal, közvetíti a szükséges információkat az ügyfél felé;
- Aktívan figyeli a versenytársakat;
Elvárások
- Megváltozott munkaképesség.
- Minimum középfokú végzettség.
- MS Office alkalmazások magas szintű ismerte.
- Rendszerlátás, elemző képesség.
- Magabiztos kommunikációs képesség.
- Eredmény orientáltság, önálló munkavégzés.
Előnyt jelent
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
- Gyártási folyamatok ismerete.