Feladatok
- a titkárság napi működéshez szükséges támogató adminisztratív feladatok ellátását elvégzi.
- a felettese által igényelt információkat összegyűjti, rendszerezi, feldolgozza.
- egyezteti, nyilvántartja és ellenőrzi a vezető tevékenységéhez kapcsolódó határidőket, folyamatosan kapcsolatot tart a közvetlen felettesével.
- ügyviteli és kommunikációs eszközök használata: bejövő telefonok kezelése.
- részt vesz az írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, tájékoztatók, egyéb belső szervezeti iratok (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések, utasítások stb.) elkészítésében, egyeztetés után eljuttatja az illetékesek számára.
- szükség esetén részt vesz szerződések, megbízások, előkészítésében.
- elvégzi a Cégközpont és Igazgatóság postázással kapcsolatos feladatait, leveleket, küldeményeket iktat, kézbesít, az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat ellátja, kapcsolatot tart az illetékes posta kirendeltséggel.
- kezeli, illetve szakszerűen tárolja a hozzá kerülő iratokat, egyéb dokumentumokat.
- az iktatott iratokat előkészíti irattározásra, selejtezésre.
- vezeti a szabályzatok, alapítói határozatok tárát.
- szerződések, belső vállalati utasítások, egyéb szervezeti iratok nyilvántartását, kezelését ellátja.
- az ügyfelek fogadása, vezetőhöz érkező vendégek számára igény esetén kávét, teát, frissítőket készít el, szolgál fel.
Elvárások
- Középfokú végzettség
- Hasonló munkakörben megszerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerte (Outlook, Word, Excel, DM-One)
- Gyors- és gépírási tapasztalat
- Precíz, önálló, pontos munkavégzés
- Jó kommunikációs, problémamegoldó, kapcsolatteremtő készség
- Terhelhetőség, stressz tűrő képesség
Előnyt jelent
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
- Felsőfokú szakirányú végzettség