Feladatok
- A munkaviszonyhoz kapcsolódó ügyekben koordinátori feladatokat lát el: munkaviszony létesítés, megszüntetés dokumentumait, munkaviszony módosításhoz kapcsolódó nyomtatványokat, átirányításokat, áthelyezéseket nyomon követi, elkészíti, ellenőrzi.
- A munkavállalói adatok naprakész karbantartását végzi az informatikai rendszerben.
- A belépők személyi anyagát kezeli, ellenőrzi a munkaviszony létesítéshez kapcsolódó dokumentumok beérkezését.
- Támogatja a vezetőket munkaügyi és munkajogi kérdésekben.
- Kimutatásokat, riportokat, statisztikákat, elemzéseket készít a létszámadatokról, szabadságokról, táppénzes időszakokról.
- Aktívan közreműködik az egyéb kimutatások, létszámtervezés kidolgozásában.
- A munkaügyi csapat munkájához kapcsolódó adminisztrációs feladatokat ellátja.
- Intézi a fizetés nélküli kérelmek, adókedvezmények ügyeit.
Elvárások
- Középfokú végzettség.
- Aktív munkajogi ismeret, gyakorlat.
- MS Office alkalmazások magas szintű ismerte.
- Rendszerlátás, elemző képesség.
- Magabiztos kommunikációs képesség.
- Empatikus hozzáállás, segítőkészség.
- Önálló munkavégzés.
Előnyt jelent
- Megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató szervezetnél szerzett szakmai tapasztalat.
- Munkaügyi területen szerzett legalább 1-2 éves szakmai tapasztalat.